2015年7月25日 星期六

[食評]:美食普遍不俗,裝潢富特色 @ 羅麥記

最近香港仔中心第四期全新翻新,開了很多新商舖及食肆,羅麥記是其中之一。一如其他分店,羅麥記以懷舊裝潢見稱,牆壁是各式舊廣告,天花是一盞盞經典紅色燈飾。紅白藍餐桌,復古綠窗框,韻味十足。









首次到訪,主要點選的美食皆是餐廳的經典推介。先是早餐A的包麵雙拼,羅記炒蛋富蛋汁,夠滑溜,但蛋香未算突出。炒蛋另配上牛油多士一件,無乜特別。麵食阿芝芝士撈麵(豬頸肉),或許麵食被閒置了一會,麵條黏貼在一起。另外,芝士醬汁份量建議追加一點,因芝士味道給予一份到位但不到肉的感覺。豬頸肉方面,肉質鬆軟得來富彈性,但調味稍稍鹹了少許。

[羅記炒蛋]
 
[阿芝芝士撈麵(豬頸肉)]
 
小食羅麥雞翼,以瑞士汁煮製,味道甜美,更令人驚喜的是雞翼肉質頗為嫩滑,未知是否慢煮浸熟。另一小食蝦多士,蝦肉不夠彈牙實在,多士脆度亦稍不到位,味道 OK 喇!
 
 [羅麥雞翼]
 
[蝦多士]
 
主食羅麥汁牛河,與雞翼用上一樣的醬汁,河粉上色上味,甜度密集,口感油潤滑口。牛肉片份量不夠多,肉香普通。另一經典磚頭焗豬扒飯,以原條方包去心作盛器,再放飯添豬扒烤焗,賣相吸引。豬扒可口鬆軟,茄汁調味亦不俗,建議炒飯可煮硬身一點。麵包盛器沾滿茄汁香氣,組合味道富新鮮感。尤其吃上近四角的部分,更多一份香脆口感。
 
 [羅麥汁牛河]
 
 [磚頭焗豬扒飯]

整體而言,筆者對各美食普遍覺得滿意,加上裝潢富特色,可以一試。
 
[25/7/2015; Sat]
 
**************************************************
味道:4/5
環境:4/5
服務:3/5
衛生:3.5/5
抵食:3.5/5

總評: 3.5/5 - Good
 
人均消費:HK$85 (晚餐) 
**************************************************
餐廳:羅麥記 Law Mark Kee
電話:2618 3732
地址:香港仔香港仔中心商場第四期1樓14號舖
************************************************** 

1 則留言:

  1. 香港仔羅麥記
    購買左張下午茶團購, 入到去比左張團購票其中一個職員,無幾耐有個好似侍頭婆女人出來話同我講張票個code 過不到, 我話輸入bar code number 驗証編號咪得, 她都係一口話一定要scan先得,我問她用電話 開比你得不得,她話得, 因我個電話網絡收得很慢, load 左很耐,所以我話等我一陣, 她行開左, 我問其中一個職員有無wifi , 話無, 我咪惟有慢慢load, 終於load到, 通知職員, 職員再通知另一個高級d男職員, 我比電子卷他睇, 問他打編號入去不可以嗎, 個男職員話要code, 順手比左張食滿150 扣10 禮卷我, 話不緊要食呢張都得, 我不甘心再比個電話code他scan, 他話返我係咪仲不明, 我地要收團購張paper.
    之前侍頭婆女人話可以電話scan,呢個好似IT男職員同我上barcode堂, 扮曬他識我不識, 職員各有各不同講法, 大佬搞左幾個字, 一開頭話不得咪ok走人, 肚餓架, 現在想點, 局人食?

    一間堂堂羅麥記, 不會連barcode 都不識搞,掃不到咪用手輸入, 入電腦儲存,仲咩一定要收paper, 很不環保, 點解要比張食滿100扣10 我, 我來食團購, 不食很快過期, 係咪想人食正價多d, 不想做團購?

    一吐air 不食走人.寧願返去再print 比家人食,下次不食

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...