2018年9月1日 星期六

[食評]:雲石流心蛋糕 @ 雲石小姐 Miss Marble


週末與家人飯聚,順道為一眾九月之星慶祝,一個吸引的生日蛋糕絕對少不了。



雲石小姐」是新開的蛋糕甜品店,店子小小,裝潢女性化,主打一系列雲石流心蛋糕。



小編要了一個「(No. 1) Twinnings 伯爵茶雲石流心蛋糕」,蛋糕表面沒有多餘的裝飾,只有主題黑白雲石花紋。小心切開即可見啡色的伯爵茶海綿蛋糕及流心醬汁。在汁醬一湧而出的𣊬間,確能贏得一陣 WOW 聲。


細心品味,黑白雲石外層味道挺甜,質感有點似綿花糖。中層海綿蛋糕茶香夠濃,鬆軟感普通喇!至於流心醬汁,除了給大家一份視覺享受外,亦旨在強化伯爵茶的味道。

一個 6" 蛋糕定價近 $600 確實進取,亦難免提高了食客的要求及期待。蛋糕以透明膠盒包裝,能從外觀賞到蛋糕的設計,意念無問題,但建議用上更挺實的膠盒包裝以免走樣變型。從蛋糕價格考量,亦期望有更細緻的外觀裝飾。


另外,生日牌、蠟燭、膠刀等基本配套一般是免費提供的,現在要逐項額外付費除了進一步降低蛋糕的性價比外,亦容易予食客一份斤斤計較的感覺,可考慮開心豁免吧!

[1/9/2018; Sat]

**************************************************
味道:3.0/5
環境:3.5/5
服務:3.5/5
衛生:3.5/5
抵食:2.0/5

總評:3.1/5 - OK

人均消費:HK$610 (其他)
**************************************************
餐廳:雲石小姐 Miss Marble
電話:5542 9880
地址:尖沙咀山林道10-12號山林閣地下2C號舖
**************************************************
Follow me on Facebook: VCY 飲食玩樂天地**************************************************

1 則留言:

  1. 賣名氣多過賣好食,蛋糕完全唔好食,唔該大家真係唔好係呢間買!
    最基本嘅海綿蛋糕都可以做到石頭咁?!
    黑糖珍珠奶茶流心蛋糕簡直係伏,+$10寫個朱古力牌都可以寫錯字,唔好俾佢名氣呃到!

    價錢已經唔平,心諗見佢都算出名,收到件貨仲樣衰過係出面求其買嘅蛋糕,珍珠已經無放雪櫃,都可以硬到完全食得出係雪過嘅!

    要求寫個名,仲要寫錯,手字醜樣都算,寫錯係想點?個朱古力牌仲要崩咗一角!

    我好懷疑啲youtuber / KOL 係咪收咗好多錢幫佢做廣告?難食到咁都可以出晒名🙄

    用垃圾嚟形容個蛋糕我都覺得侮辱咗個垃圾。

    價錢又貴,字又寫得衰,仲要寫錯,蛋糕又難食,勁後悔

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...